باران و تنهایی من


_♥ملنیومـ عشقـ♥_

درد دارد!
 کسی تنهایت بگذارد که به جرم با او بودن... همه تنهایت گذاشتن...

اینجا هوا بارانیست

پتویم را تا چانه بالا میدهم

و در بستر گرم خویش فرو میروم ...

باران ؟

چرا میباری ای آسمان ؟

و چه راحت میباری !

میخواهم گریه کنم ...

میخواهم اشک بریزم ولی نمیتوانم ..

میخواهم از این لحظات گله کنم ولی به چه کسی ؟

اینجا هیچ کس نیست

اینجا فقط من هستم و ....

راستی پس تنهایی کجاست؟

مبادا تنها بماند !  

 


 



نظرات شما عزیزان:

پری برفی
ساعت17:49---9 اسفند 1391
اینقدر بده این حسپاسخ:اوهوم.... :(

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تـــاريــخـــ سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:,ســــاعـتـــ 22:36 نـــويـســـنـده وانیا| |

LeiLa-DiYaKo